hahah, herregud..pjocke wrote:friday
Jag hoppas ni är ironiska.. Kanske att min systers dotter som är 7 skulle gilla detta..olebole wrote:pjocke wrote:
Kvalitet!
Alltså, 14 miljoner visningar kan inte ha fel! Detta är the shit!hycken wrote:Uuuuuhh hemskt...
pjocke wrote:Alltså, 14 miljoner visningar kan inte ha fel! Detta är the shit!hycken wrote:Uuuuuhh hemskt...
fun fun fun fun fun fun fun fun fun fun. det tog typ två timmar innan dom första parodierna släpptes tidigare i veckan. Inte för att det behövs parodiseras...pjocke wrote:Alltså, 14 miljoner visningar kan inte ha fel! Detta är the shit!hycken wrote:Uuuuuhh hemskt...
Hon har allvarliga saker att ta beslut om, bra att hon skrev en låt om det.pjocke wrote:Friday bla bla
Haha nu förstår jag dom här bilderna som jag har sett cirkulera...olebole wrote:pjocke wrote:
Kvalitet!

I support this message.jon wrote:Haha nu förstår jag dom här bilderna som jag har sett cirkulera...olebole wrote:pjocke wrote:
Kvalitet!

jag vet att jag inte borde men jag kan fan inte hålla mig, citerat från artikeln:Patch wrote:Läste dena artikeln, tyckte den var helt rätt:
http://www.good.is/post/thirteen-year-o ... -s-lyrics/
Code: Select all
Basically, Rebecca Black is a child singing about things children like to do: Get to the bus on time, sit with their friends, have "fun, fun, fun."...
Sant, det var en dålig skrivit artikel. Men grejen är att hon inte gjorde någon låt, hon valde mellan den och en om "adult love." För övrigt får vi inte glömma den starka puritanska influensen över amerikansk kultur. Det här med könshår o hångel kommer senare och innebär mer skamBusken wrote:vilda fester, bröst och könshår. Kan hon inte göra en låt om det istället va?