Upprop Eskilstuna

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
User avatar
O'malley
Posts: 12
Joined: 25 Mar 2015 10:24
Location: Stockholm

Re: Upprop Eskilstuna

Post by O'malley » 20 May 2015 22:46

Nästa vecka är jag tillbaka i Eskilstuna igen. Cyklar trots heltrasigt knä efter tae kwon do olycka. Så några längre snabba sträckor blir det inte för min del på ett tag då jag egentligen inte borde cykla alls haha. I Etuna kör jag bara på en ombyggd peugeot racer, nothing fancy då jag inte orkat frakta de andra cyklarna från Sthlm. Stabilt hemmabygge. Men vore väl kul att få ihop några och ta en liten runda, om så bara för att ta en bärs någonstans.
------__o
-----_\ <,_
----(_)/ (_)
O'malley The Alleycat

User avatar
Chapter 2
Posts: 225
Joined: 11 Oct 2011 20:09
Location: Eskilstuna

Re: Upprop Eskilstuna

Post by Chapter 2 » 24 May 2015 18:54

Nästa vecka blir det bara en kortare tur för mig. Kommer köra växlad Awol med "Dalsland runt setup" på onsdag förmiddag. Hade väl tänkt köra ca 4-5mil bara för att känna att allt sitter som det ska in för helgen. Så det blir inget högt tempo och inte så värst långt.

User avatar
robinkarlsson
Posts: 66
Joined: 05 May 2014 13:54
Location: Köping

Re: Upprop Eskilstuna

Post by robinkarlsson » 13 Jul 2015 16:18

Såg detta cirkulera på Facebook och det gjorde lite ont i hjärtat. Den är en funktionsnedsatt pojke som fått sin dubbelcykel stulen. Personen som publicerade inlägget heter Sarah Lagerkvist, om någon skulle veta vem det är. De finns i Eskilstuna så ni som rör er i områdena kan väl hålla ett öga.

[img=http://forumbilder.se/EBU2J/image.jpg]

pocarlsson80
Posts: 15
Joined: 20 Aug 2020 08:18
Location: Eskilstuna
Contact:

Re: Upprop Eskilstuna

Post by pocarlsson80 » 09 May 2021 18:09

Är det några Eskilstunacyklister här?
Se mina cykelprojekt på:
Instagram: @hajahoj Sida: hajahoj.se
8)

//PO Carlsson

Post Reply