Stayerjalle wrote:^ mysig utväxling! Pursuit antar jag?
Historiska bilder
- ArvidSvensson
- Posts: 3244
- Joined: 08 Nov 2007 20:20
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: Historiska bilder
- ArvidSvensson
- Posts: 3244
- Joined: 08 Nov 2007 20:20
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: Historiska bilder
[allvarlig]http://www.google.com/images?q=stayer[/allvarlig]Slangen wrote:Knappast, stayer, eller så var du ironisk eller va vet jag föresten.jalle wrote:^ mysig utväxling! Pursuit antar jag?
Re: Historiska bilder
ArvidSvensson wrote:[allvarlig]http://www.google.com/images?q=stayer[/allvarlig]Slangen wrote:Knappast, stayer, eller så var du ironisk eller va vet jag föresten.jalle wrote:^ mysig utväxling! Pursuit antar jag?
Stayer enligt google... Vad har en sån med cyklar att göra?
/Viktor
Re: Historiska bilder
Knappast, stayer, eller så var du ironisk eller va vet jag föresten.[/quote]
Hade lite otur när jag tänkte bara, det händer då och då.
/J
Hade lite otur när jag tänkte bara, det händer då och då.
/J
Re: Historiska bilder
Last edited by Indurain on 22 Nov 2010 22:46, edited 2 times in total.
Rule #242 - More is good ... all is better.
- urban cycles
- Posts: 252
- Joined: 06 Apr 2008 18:11
- Location: Malmö
- Contact:
Re: Historiska bilder
Bild från Boardmans timmesrekord 1996. Jag gillar den Merckx-lackerade Lotus 110-ramen, som dessutom är lackerad av Terry Dolan (Dolan Bikes). Notera att det alltså är landsvägsversionen som fått horisontella gaffeländar och en annan gaffel. Hålen till den interna vajerdragningen är övertejpade med blå tejp.
Re: Historiska bilder
urban cycles wrote: Notera att det alltså är landsvägsversionen som fått horisontella gaffeländar och en annan gaffel. Hålen till den interna vajerdragningen är
Nu vet du vad du ska göra med din!
- urban cycles
- Posts: 252
- Joined: 06 Apr 2008 18:11
- Location: Malmö
- Contact:
Re: Historiska bilder
Det finns planer på ett och annat!olebole wrote:urban cycles wrote: Notera att det alltså är landsvägsversionen som fått horisontella gaffeländar och en annan gaffel. Hålen till den interna vajerdragningen är
Nu vet du vad du ska göra med din!
Re: Historiska bilder
Rule #242 - More is good ... all is better.
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
Re: Historiska bilder
Varför har han kvar växelföraren på sadelröret då han ändå bara har en klinga monterad?Indurain wrote:[img]Cålle[/img]
Re: Historiska bilder
För att förhindra att kedjan slängs av vilket kan ske vid ojämnheter på underlaget.klasolsson wrote:Varför har han kvar växelföraren på sadelröret då han ändå bara har en klinga monterad?Indurain wrote:[img]Cålle[/img]
Мясо это убийство
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
Re: Historiska bilder
Jag hade det i tankarna men tack Ronny för info!Ronny wrote:För att förhindra att kedjan slängs av vilket kan ske vid ojämnheter på underlaget.klasolsson wrote:Varför har han kvar växelföraren på sadelröret då han ändå bara har en klinga monterad?Indurain wrote:[img]Cålle[/img]