Cyklist i Malmö: Hur ser du på miljöfrågor?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Emmy
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2010 13:53

Cyklist i Malmö: Hur ser du på miljöfrågor?

Post by Emmy » 29 Mar 2010 09:11

Jag söker deltagare till en gruppintervju om resor och klimatfrågor. Är du man?

Varför har du valt att cykla? Bryr du dig om klimatet? Hur upplever du bilister i stadstrafiken?

Vi träffas i Malmö en gång under april. Intervjun tar mellan 1-1,5 timmar. Tiden anpassas efter när deltagarna kan.

Alla som deltar får en biobiljett.

Studien är del av ett pågående forskningsprojekt vid Linköpings universitet.
Intresserad?
Kontakta Emmy Dahl, doktorand vid Tema teknik och social förändring, Linköpings universitet.

Tfn: 013-28 56 53 ; 0703-23 50 95 eller e-post: emmy.dahl@liu.se

User avatar
Bompet
Posts: 981
Joined: 06 Jul 2009 08:58
Location: Göteborg 414

Re: Cyklist i Malmö: Hur ser du på miljöfrågor?

Post by Bompet » 29 Mar 2010 14:03

Ett tips är att fundera på 24:e-25:e april för intervjuer, då tävlingen "Un Giro di Sporco Sud" går i Malmö just den helgen. Jag skulle gissa att bortåt 50 pers från det här forumet befinner sig i Malmö då. Tävlingen anordnas av Pista Malmö.

Mer info här:
viewtopic.php?f=1&t=4267" onclick="window.open(this.href);return false;

De flesta kommer väl iofs att vara mest inriktade på att cykla, men ni borde nog kunna hitta några som kan ställa upp på en intervju mot en biobiljett.
Image

User avatar
Martin Lang
Posts: 238
Joined: 08 Feb 2010 23:07
Location: MALMØ
Contact:

Re: Cyklist i Malmö: Hur ser du på miljöfrågor?

Post by Martin Lang » 29 Mar 2010 15:47

Bompet wrote:Ett tips är att fundera på 24:e-25:e april för intervjuer, då tävlingen "Un Giro di Sporco Sud" går i Malmö just den helgen. Jag skulle gissa att bortåt 50 pers från det här forumet befinner sig i Malmö då. Tävlingen anordnas av Pista Malmö.

Mer info här:
viewtopic.php?f=1&t=4267" onclick="window.open(this.href);return false;

De flesta kommer väl iofs att vara mest inriktade på att cykla, men ni borde nog kunna hitta några som kan ställa upp på en intervju mot en biobiljett.

+1 :!:
http://www.mock.se / http://www.langfilm.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply