Ebay?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Larsonic
Posts: 27
Joined: 01 Jun 2008 20:30

Ebay?

Post by Larsonic » 20 Jul 2008 14:52

kjhg
Last edited by Larsonic on 03 Mar 2011 16:39, edited 1 time in total.

adrian
Posts: 74
Joined: 26 Dec 2007 23:22

Post by adrian » 20 Jul 2008 15:16

Jag tog mig en snabb titt och blir lite skeptisk. Väldigt lite fakta över vilka komponenter som sitter på, vilket inte direkt övertygar. Sedan så tänker jag att när en deal är för bra för att vara sann så är den oftast också det! Jag menar vad får man för 250 dollars? ungeför 1500 svenska. En hel cykel? Nja, kanske på cykelringen, men 1500 räcker knappt till ett vettigt vevparti i vanliga fall så jag hade varit tveksam till kvaliteten på det du får hem.

Lycka till i shoppingdjungeln

hejdå

Post by hejdå » 20 Jul 2008 15:41

samma hoj som kom upp i råd till nybörjare tråden. Jag säger här som jag sa där, det är ju en billig cykel, vill du använda den till att prova på hur det är eller bara ta hojjen till krogen/affärn så go for broke. Är du lite mer seriös med ditt cykelintresse så ta och investera ett par tusingar till och få en cykel du kan använda till mer än att glida runt på. Det där är ju cykelvärldens svar på en skateboard ifrån intersport. En ollie över en gatubrunn och du har en knäckt bräda, samma logik borde gälla den cykeln.... Nåja, jag sänder en stilla önskan om att mer snack om hur man införskaffar en fastnavs cykeln hålls till nybörjar tråden. Vill inte vara pennalist här men forum behöver modereras...

Post Reply