Trevliga cyklar det därLukas wrote:D2 Pista
VISA DIN CYKEL !
Re: Nästan färdig...
Haha! Håller med Ronny. Mycket ser rätt hemskt ut, ljusglimtar finns ju såklart (som tur är). Annars hade jag nog slutat kika i den här tråden förlängesen. Men smaken är ju som baken...francesthemute wrote:Jo tyvärr, form före funktionRonny wrote:änns somrillesnille wrote:vänd på styrstammen och ta bort tejpen över världsmästarfärgerna(är det va?)!!! NU!Hinault wrote:...med min Pista.
[img]http://farm3.static.flickr.com/2665/370 ... e2.jpg/img]
då blir den mycket snyggare... i alla fall enligt mig
Estetiska riktmärken finns väl knappast bland fastnavs cyklar eller?
- viggowimnell
- Posts: 260
- Joined: 20 Mar 2009 15:54
- Location: Göteborg
Är väl en Eames?olebole wrote: Stolen!
http://www.tradera.com/Ny-marke-Eames-R ... n_94507642
Avslutad auktion, men ändå...
Pflanzgarten stole my virginity
FTF&M: Hehe tackar. Skulle ha lagt tillbaks strömdosan innan jag tog kortet kanske, va där och rev innan så det ser lite slarvigt ut men men
Ap-ungen: Tackar! Det är WEINMANN DEEP-V fälgar med fixed nav färdigt från Wheel & Sprocket på Ebay, Drevet köpte jag på Childstore.
Teodor: Ja, den blev grymt bra tycker jag. Fantastiskt nöjd över mitt inköp av dig.
radiodept: Som AndreasVH sa så är det en Eames rocking chair.
Ap-ungen: Tackar! Det är WEINMANN DEEP-V fälgar med fixed nav färdigt från Wheel & Sprocket på Ebay, Drevet köpte jag på Childstore.
Teodor: Ja, den blev grymt bra tycker jag. Fantastiskt nöjd över mitt inköp av dig.
radiodept: Som AndreasVH sa så är det en Eames rocking chair.
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
Jag får väl kontra med ännu en bianchi bild då
Ska tilläggas att det inte är någon luft i frmhjulet (ser lite litet ut), ska svarvas en ny kopp till axeln innan det tas ut på gatan.
Vågar faktiskt säga att det är det tightaste clearencen jag sett, fick inte ens in ett spokecard utan att det fastnade.
Ska tilläggas att det inte är någon luft i frmhjulet (ser lite litet ut), ska svarvas en ny kopp till axeln innan det tas ut på gatan.
Vågar faktiskt säga att det är det tightaste clearencen jag sett, fick inte ens in ett spokecard utan att det fastnade.
http://www.boonphotography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boonphotography.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/boondking/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/boonphotograhy" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boonphotography.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/boondking/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/boonphotograhy" onclick="window.open(this.href);return false;
jädrans tight! men med den kleränsen, vad händer om du råkar cykla i lite lera och grus? (eller på göteborgs alla kladdiga alléer av savdroppande träd + smågrus, för den delen) blir det tvärstopp då eller?boon wrote:Jag får väl kontra med ännu en bianchi bild då
Ska tilläggas att det inte är någon luft i frmhjulet (ser lite litet ut), ska svarvas en ny kopp till axeln innan det tas ut på gatan.
Vågar faktiskt säga att det är det tightaste clearencen jag sett, fick inte ens in ett spokecard utan att det fastnade.