matsa wrote:brklnd
Bilder på snygga hojjar!
Bilder på snygga hojjar!
Ok, den kanske var lite väl....men tyckte det var dax för en trackhoj i den här "snygga växelcyklartråden"?
Re: Bilder på snygga hojjar!
jo du har en poäng. gifen var mest där för att jag så gärna ville använda den hehe
«»«»«»«»«»
Re: Bilder på snygga hojjar!
Back on track!?.....hihi.
- russ_meyer
- Posts: 1755
- Joined: 11 Dec 2011 15:41
- Location: Västra Frölunda
Re: Bilder på snygga hojjar!
Kanske inte riktigt den färgen jag hade valt på däcken, men annars så.
Re: Bilder på snygga hojjar!
Geometrin på den Colnagon är så sjukt jävla snygg. En av orsakerna till varför Italo > Japsar :p
F‡$†Λ $†HŁΜ
TARCK'S NOT DEAD
BOMB HILLS NOT COUNTRIES
TARCK'S NOT DEAD
BOMB HILLS NOT COUNTRIES
Re: Bilder på snygga hojjar!
Vad är det för däck på colnagon ?
Rule #242 - More is good ... all is better.
Re: Bilder på snygga hojjar!
jag tycker däcken är awesome på colnagon, säkerligen nå fina bantuber..
@fistasthlm
Re: Bilder på snygga hojjar!
Gillar också däcken.
F‡$†Λ $†HŁΜ
TARCK'S NOT DEAD
BOMB HILLS NOT COUNTRIES
TARCK'S NOT DEAD
BOMB HILLS NOT COUNTRIES
Re: Bilder på snygga hojjar!
påminner om dessa:
29sec och framåt
29sec och framåt
Rule #242 - More is good ... all is better.
Re: Bilder på snygga hojjar!
hade själv siktat på en lite smidigare stam.. men fet endå!
@fistasthlm
Re: Bilder på snygga hojjar!
^Den är väldigt fin, men jag tycker personligen den styrkombon gör sig bättre på en äldre hoj. Ramen är väl tidigast 80-tal?
Inte säker på denna. Lillklingan, funky sadellösning.. Men bröööl.
Inte säker på denna. Lillklingan, funky sadellösning.. Men bröööl.
Re: Bilder på snygga hojjar!
Tycker sadellösningen var rätt ball! Men som sagt, lillklingan...
-
- Posts: 629
- Joined: 11 Oct 2013 15:54
- Location: Stockholm
-
- Posts: 63
- Joined: 31 Aug 2013 18:05
- Location: Göteborg
Re: Bilder på snygga hojjar!
"The Reactor has one of the more unusual front suspension fork setups ever contrived. The shock absorber sits inside the head-tube and connects to the fork legs via a Double Parallelogram Linkage System. Nuke Proof boasted that this setup results in zero stiction and truer travel than other suspension forks."