Om ni hade 10-15K att bränna på ett bygge vad hade ni byggt?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
User avatar
Jonas414
Posts: 554
Joined: 15 Mar 2008 23:10
Location: 414 GBG

Post by Jonas414 » 01 Feb 2009 23:55

David_gbg wrote:
johndoe wrote:
David_gbg wrote:
johndoe wrote:Men Simon du vet: C.R.E.A.M!! :D
Ehh... what?
Ähh skitsamma...gör så här, köp det du känner för, oavsett vad alla säger, jag vet, been there, done that! det är ju ändå du som ska cykla på den och ingen annan..sen om du lusläser e-bay i hundra år eller köper en ny dyr ram, whatever, kör på det du tycker låter rimligt och känns ok, har jag iaf fått lära mig av att fråga och vara allmänt jävla jobbig, jag har lärt mig och få tillräckligt mycket skit för att jag inte kan tillräckligt osv...bla, bla, bla....för mycket input, blir man bara damp av!! :D
Ah vad fan, jag gillar att höra andras åsikter! Ibland har jag en tendens att snöa in för mycket på något som kanske inte är så smart vilket man inte upptäcker förrän man tar två steg tillbaka. Då kan det vara bra att ha killar som Simon hjälper en tillbaka till verkligheten. (Han var ju ganska snäll denna gången, kan ju vara brutalt ärlig ibland... Haha ) ;)
Förvisso, men det är ändå du i slutändan som ska köra på cykeln och pynta för den...men whatever, gör som du vill....
peace out

User avatar
slint
Posts: 89
Joined: 12 Jun 2008 20:14
Location: GBG-regn

Post by slint » 02 Feb 2009 00:42

Inte ett jävla skit. Vad får man för såna korvören??????

User avatar
Ronny
Posts: 7043
Joined: 06 Jul 2008 15:41

Post by Ronny » 02 Feb 2009 10:36

SimonBusk wrote:
Ronny wrote:bla bla bla :wink:
tugg tugg tugg
Tro fan den är blott en kokett caféracer och jag själv skulle aldrig använda den som någon brukscykel. Sen är väl ingen historisk värdefull velodromram något man ska ha ute på vägarna i huvudtaget tycker jag. Ska bygga ihop en brutal fixie racer av den ramen jag köpte från Italien men den var tänkt från början för fixerad hårdkörning och lär tåla det sen inget speciellt av historisk värde.
Мясо это убийство

User avatar
Ronny
Posts: 7043
Joined: 06 Jul 2008 15:41

Post by Ronny » 02 Feb 2009 10:37

slint wrote:Inte ett jävla skit. Vad får man för såna korvören??????
Beror på vad man ska ha och var man handlar!
Мясо это убийство

Axel
Posts: 34
Joined: 26 Apr 2008 13:59
Location: Uppsala

Post by Axel » 02 Feb 2009 21:19


Post Reply