Calling LKPG!

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Berg-Matz
Posts: 3
Joined: 09 Sep 2012 14:24

Re: Calling LKPG!

Post by Berg-Matz » 17 Apr 2013 11:59

SirUlrich wrote:Finns det några fixie-människor kvar i Linköping? Jag hade tyckt det varit trevligt att köra en runda och dricka öl. Finns det något intresse för detta?
Hade varit nice! Nu när solen är framme och gatorna äntligen sopade

SirUlrich
Posts: 259
Joined: 03 Aug 2011 16:54
Location: Stockholm - västerort

Calling LKPG!

Post by SirUlrich » 21 Apr 2013 11:59

dagba72 wrote:
SirUlrich wrote:Någon mer än jag som ska köra CK Hymers 20-mila randonnör på Lördag?
japp, får jag bara barnvakt så dyker jag upp, ska bli kul! Vad jag vet är det rundan mot RImforsa och så vidare som gäller,
mvh Dag
Vilken snygg kromstålsracer du har ;). Rundan som vi körde igår är det värsta jag har kört, efter Vikingsta va vinden och kuperingen helt orimlig :). Mycket mer sliten än efter Vätternrundan.

User avatar
dagba72
Posts: 156
Joined: 13 Jul 2009 12:46
Location: Linköping

Re: Calling LKPG!

Post by dagba72 » 21 Apr 2013 17:13

SirUlrich wrote:
dagba72 wrote:
SirUlrich wrote:Någon mer än jag som ska köra CK Hymers 20-mila randonnör på Lördag?
japp, får jag bara barnvakt så dyker jag upp, ska bli kul! Vad jag vet är det rundan mot RImforsa och så vidare som gäller,
mvh Dag
Vilken snygg kromstålsracer du har ;). Rundan som vi körde igår är det värsta jag har kört, efter Vikingsta va vinden och kuperingen helt orimlig :). Mycket mer sliten än efter Vätternrundan.
Hej, tack, det är min Pinarello! Jag blev sen till start, kom dit en minut i åtta men resten av dagen var toppen. Det är rätt kuperat så det blir bitvis jobbigt om tempot är högt, vilket det ju var i början. Vad kör du för hoj?

SirUlrich
Posts: 259
Joined: 03 Aug 2011 16:54
Location: Stockholm - västerort

Calling LKPG!

Post by SirUlrich » 21 Apr 2013 20:13

Jag kör en Radon R1 2012. Det var jag som satt jämte dig i soffan och såg jävlig trött ut :). Fattade inte att det var du förrän jag var på väg hem och kopplade ihop ditt namn och ditt alias här på forat. Cyklar du något med klubb annars eller ensamvarg?

User avatar
dagba72
Posts: 156
Joined: 13 Jul 2009 12:46
Location: Linköping

Re: Calling LKPG!

Post by dagba72 » 21 Apr 2013 21:40

SirUlrich wrote:Jag kör en Radon R1 2012. Det var jag som satt jämte dig i soffan och såg jävlig trött ut :). Fattade inte att det var du förrän jag var på väg hem och kopplade ihop ditt namn och ditt alias här på forat. Cyklar du något med klubb annars eller ensamvarg?
Aha, ja där ser man! Vad gäller cykling så blir det mest sen kväll och ensamvargande eftersom jag har småbarn, hinner helt enkelt inte vara med på någon klubbträning, men jag hoppas kunna hänga med på någon Hymerträning senare i vår. Senare i vår kanske det finns intresse bland Linköpingsborna att köra "åttan" på fixie? Alltså, Linköping-Borensberg osv och sen en Roxen runt, borde bli runt 18 mil typ med flera fikamöjligheter.
/Dag

User avatar
Fläpp
Posts: 12
Joined: 12 Aug 2011 15:38
Location: Linköping

Re: Calling LKPG!

Post by Fläpp » 09 Jun 2013 17:11


User avatar
frank.h
Posts: 1290
Joined: 22 Aug 2010 20:34
Location: Stockholm

Re: Calling LKPG!

Post by frank.h » 18 Jul 2013 12:03

Yo! Får ni ihop något lag till Polo SM?
Vi kan husera folk som behöver boende över helgen! Och alla som spelar har gratis inträde till BFF Sthlm!
SONS OF SATAN - Fista Stockholm

Rekord 748
Posts: 11
Joined: 11 Apr 2013 20:33

Re: Calling LKPG!

Post by Rekord 748 » 26 Jul 2013 15:14

Oj Fista Stockholm, vilken ära! Vi har inte polo:at något ännu. Skriv på gruppen på fejjan (se länk ovan) med lite mer detaljer, så lovar jag att jag ska återkomma i ärendet. Vilket datum rör det sig om?

/ Albin genom Racer & Fixed Lkpg

Post Reply