Nyinflyttad i Stockholm

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
Fredde Filt
Posts: 207
Joined: 28 May 2008 22:55
Location: Sthlm

Nyinflyttad i Stockholm

Post by Fredde Filt » 02 Nov 2012 12:33

Hej,
Har precis flyttat upp till Stockholm och skulle behöva ha ett jobb. Lika bra att slänga ut en liten förfrågan här med.
Någon som har koll på något? Är för tillfället intresserad av vad som helst, bara pengar kommer in på kontot. Pm om du vet något!

Tack på förhand!

/Fredrik

SirUlrich
Posts: 259
Joined: 03 Aug 2011 16:54
Location: Stockholm - västerort

Nyinflyttad i Stockholm

Post by SirUlrich » 02 Nov 2012 16:57

Tror det skulle underlätta ditt sökande om du berättade lite om dig själv eventuellt några tidigare erfarenheter.

abacaxi
Posts: 5649
Joined: 19 Jul 2011 09:28
Location: Falun

Re: Nyinflyttad i Stockholm

Post by abacaxi » 02 Nov 2012 19:29

jag projektanställer rätt mycket folk i min firma, men sällan de som "gör vad som helst". även om du saknar karriärambitioner så låtsas. det hjälper, även om det handlar om ett sketet kassajobb. om du fick välja ett jobb vilket som helst, ett du tror du skulle vara kvalificerad för och skulle kunna få, vad skulle det vara?
K: sadelstolpe silver utan setback 27,2
K: sadelstolpklämma silver 31,8
K: bangaffel 1", muffat stål eller kolfiber
http://velospace.org/user/71128

User avatar
Fredde Filt
Posts: 207
Joined: 28 May 2008 22:55
Location: Sthlm

Re: Nyinflyttad i Stockholm

Post by Fredde Filt » 02 Nov 2012 20:18

Som jag skrev i min post så är det just för tillfället jag söker vad som helst, bara för att ha något tills jag hittar det jag vill göra. Jag söker väl i första hand en butikssäljartjänst och det är där jag har flest erfarenheter sen tidigare.

Jag fick in en fot på herrjudit/brandstationen men de ångrade sig i sista sekund och behövde helt plötsligt ingen.

Abacaxi, vad för slags företag är det du har?

abacaxi
Posts: 5649
Joined: 19 Jul 2011 09:28
Location: Falun

Re: Nyinflyttad i Stockholm

Post by abacaxi » 02 Nov 2012 23:00

filmproduktion. gillar du att koka kaffe eller bära lampor med drömmen om hollywood får du höra av dig. :-) inga produktioner före årssksiftet dock. jag förstår helt och fullt om du skiter i vad du gör, har själv haft massor med såna jobb bland annat i butik, menar bara att det är svårt att få någon arbetsgivare att nappa på det erbjudandet.
K: sadelstolpe silver utan setback 27,2
K: sadelstolpklämma silver 31,8
K: bangaffel 1", muffat stål eller kolfiber
http://velospace.org/user/71128

salta_killen
Posts: 291
Joined: 10 Oct 2012 13:39

Re: Nyinflyttad i Stockholm

Post by salta_killen » 03 Nov 2012 15:51

Nu blir det kortfattat för jag är på språng men om du behöver en gubbe som har erfarenhet som ljus, scen och ljudtekniker både för teater, musik och foto så hör gärna av dej. Jag har aldrig jobbat med ren filmproduktion, vore spännande att testa.

Post Reply