om någon fixar rör och nät så står jag för konstruktionen.
nät fick man från ishallen när farsan svetsa mål till landhockeyn

dimensionen är inte så viktig, lättast är vel att fixa en kedja och låsa fast skiten i närheten av planen ?
That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..
Låter bra, vi behöver fler krigare!klasolsson wrote:That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..
Låter bra, vi behöver fler krigare!klasolsson wrote:That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..
Meriterad dessutom! Brons från SM 2011!bankiren wrote:Låter bra, vi behöver fler krigare!klasolsson wrote:That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..
haha, sist vi lira var det mer eller mindre fängelsereglerklasolsson wrote:Meriterad dessutom! Brons från SM 2011!bankiren wrote:Låter bra, vi behöver fler krigare!klasolsson wrote:That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..
Det är så det ska vara, kötta kötta kötta till 110%!bankiren wrote:haha, sist vi lira var det mer eller mindre fängelsereglerklasolsson wrote:Meriterad dessutom! Brons från SM 2011!bankiren wrote:Låter bra, vi behöver fler krigare!klasolsson wrote:That's the spirit! Är jag hemma i skälig tid på söndag så svänger jag förbi. Förhoppningsvis på ny "polohoj".boffe wrote:Jag har några NJS ramar som borde räcka till att få ihop två mål.. Fint stål ska det va..