Stulet Röd, vit, blå DBS racer.

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Larsonic
Posts: 27
Joined: 01 Jun 2008 20:30

Stulet Röd, vit, blå DBS racer.

Post by Larsonic » 28 Jun 2011 18:52

Hej, nu har det förvisso gått ett par veckor sen cykeln blev snodd. Men bättre sent än aldrig.

Min DBS Racer blev snodd utanför Trädgården i Skanstull i Stockholm för förra lördagen den 18/6.

Den är röd längst fram, vit i mitten och blå bak. Svart och vit-randig sadel, rakt styre och Equip-bromsreglage från Cykelringen på. Svarta plastkorgar med röda nylonremmar. Har svårt att tänka mig att någon annan än jag har den setupen på en sådan cykel i Stockholm, för att inte säga Sverige, för att inte säga världen. Får bara hoppas att den är kvar i Stockholm så att chansen i alla fall kanske finns att den är kvar.

Mina fördommar säger att i alla fall några på det här forumet är av Trädgårdens klientel och kanske vart där och sett något? Eller kanske har ni sett det någon annanstans?
Image

Tror att jag möjligvis låste cykeln dumt sådär som det kan bli på fyllan. Den stod i alla fall vid en stolpe nära den sjukt långa kön så folk som stod i kön måste ha sett när någon monterade ner stolpen på något sätt. Vad vet jag.

Obs! Jag förespråkar inte våld mot den som tagit den! Jag vill bara ha tillbaka den Obs!

Mitt nummer är nollsjunoll7332448 ring vilken tid som helst!
sexiga nian

Post Reply