Gula pedalremmar?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
JSP
Posts: 143
Joined: 27 May 2008 20:56
Location: Stockholm
Contact:

Gula pedalremmar?

Post by JSP » 28 Aug 2008 21:05

Nån som vet var man kan finna gula remmar till sina pedaler utan att behöva betala skitmycket i frakt?

Har hittat ALE remmar i gult på en del ställen i USA men att betala mer i frakt än för själva remmarna känns rätt retarded och jag behöver verkligen inga fler delar.

User avatar
v_klav
Posts: 100
Joined: 15 May 2008 13:34
Location: stockholm

Post by v_klav » 29 Aug 2008 07:01

jag har köpt gula christophe-remmar i läder som inte alls var särskilt dyra. Problemet är väl att de fanns på Condor Cycles i London. Men, i o m att christophe (=zéfal) har dem så borde ju nån butik ha möjlighet att ta hem dem kan man ju tycka?!

sådär, ingen hjälp från mig direkt :D

User avatar
AndreasVH
Posts: 1397
Joined: 13 May 2008 22:03
Location: Älta/Nacka

Post by AndreasVH » 29 Aug 2008 07:31

Kolla Cykelexpo i Solna! http://www.cykelexpo.se/
Jag köpte grå och svarta för 39:-, men en bit in har de en låda med alla möjliga konstiga färger för 10:- och jag är nästan säker på att det fanns gula också.

Det står Mt.Christophe på dem, inte bara Christophe. Vet inte om det gör nåt...

Edit: Freddie tipsade mig efter att han köpt oranga. Scrolla ner till mitten av sidan:
http://www.fixedgear.se/forum/viewtopic ... &start=260
Fanns också "ploppar" för styrändarna i gult om det är intressant. 4:-/st.
Pflanzgarten stole my virginity

User avatar
NKDMS
Posts: 1168
Joined: 03 Jun 2008 09:19
Location: Stockholm

Re: Gula pedalremmar?

Post by NKDMS » 29 Aug 2008 08:09

JSP wrote:Nån som vet var man kan finna gula remmar till sina pedaler utan att behöva betala skitmycket i frakt?

Har hittat ALE remmar i gult på en del ställen i USA men att betala mer i frakt än för själva remmarna känns rätt retarded och jag behöver verkligen inga fler delar.
Jag ska till London i helgen, kommer troligtvis svänga förbi Condor. Ska jag fixa ett par gula remmar till dej om de har?

Är det viktigt vad det är för märke? Antar att du vill ha läder...

JSP
Posts: 143
Joined: 27 May 2008 20:56
Location: Stockholm
Contact:

Re: Gula pedalremmar?

Post by JSP » 29 Aug 2008 11:42

NKDMS wrote:Jag ska till London i helgen, kommer troligtvis svänga förbi Condor. Ska jag fixa ett par gula remmar till dej om de har?

Är det viktigt vad det är för märke? Antar att du vill ha läder...
Det vore riktigt snällt av dig om du kunde tänka dig att göra det! Märke och material är inte så noga, så länge dom verkar starka nog och inte är skitdyra. Är dom snorbilliga kan jag typ tänka mig två par, för dom lär ju bli fula rätt fort.

User avatar
NKDMS
Posts: 1168
Joined: 03 Jun 2008 09:19
Location: Stockholm

Re: Gula pedalremmar?

Post by NKDMS » 29 Aug 2008 12:12

JSP wrote:
NKDMS wrote:Jag ska till London i helgen, kommer troligtvis svänga förbi Condor. Ska jag fixa ett par gula remmar till dej om de har?

Är det viktigt vad det är för märke? Antar att du vill ha läder...
Det vore riktigt snällt av dig om du kunde tänka dig att göra det! Märke och material är inte så noga, så länge dom verkar starka nog och inte är skitdyra. Är dom snorbilliga kan jag typ tänka mig två par, för dom lär ju bli fula rätt fort.
JSP du har PM

Post Reply