sorgtråden

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
antoon
Posts: 21
Joined: 11 Dec 2007 19:32

sorgtråden

Post by antoon » 26 Jan 2008 12:48

min hoj blev snodd igår. det var inget dyrbart eller så, men jag använde den typ varje dag och den var rolig att cykla på, jag gillade den.

var hos en kompis i skärmars, hade den utanför under några timmar runt midnatt med ett sunkigt spirallås, det var väl dumt antar jag. Men den ser ju sunkig ut, så jag tänkte inte att nån skulle få för sig att ta.

den stora frågan är väl vad jag ska göra nu. satsa på en fin trackram eller en ny sunkhoj?

scand
Posts: 886
Joined: 18 Dec 2007 08:43
Location: Årsta STHLM

Re: sorgtråden

Post by scand » 26 Jan 2008 14:38

antoon wrote:min hoj blev snodd igår. det var inget dyrbart eller så, men jag använde den typ varje dag och den var rolig att cykla på, jag gillade den.

var hos en kompis i skärmars, hade den utanför under några timmar runt midnatt med ett sunkigt spirallås, det var väl dumt antar jag. Men den ser ju sunkig ut, så jag tänkte inte att nån skulle få för sig att ta.

den stora frågan är väl vad jag ska göra nu. satsa på en fin trackram eller en ny sunkhoj?


Hur såg den ut?
Så man kan hålla ögonen öppna.
Jag röstar för både track och en sunkfix, man kan aldrig ha för några. Sunkhoj är underbart att köra nu när vädret är så här.
Hoppas du hittar hojen.

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: sorgtråden

Post by Bubblan » 26 Jan 2008 15:02

antoon wrote: ...
var hos en kompis i skärmars, hade den utanför under några timmar runt midnatt med ett sunkigt spirallås, det var väl dumt antar jag.
...


Ja, hur såg den ut? Min tös bor där i krokarna, så jag är där titt som tätt, så då kan man ju använda sina falkögon och speja lite...
Cogs 'n Kegs

antoon
Posts: 21
Joined: 11 Dec 2007 19:32

Post by antoon » 26 Jan 2008 21:19

den var silvrig med bockstyre utan linda, ganska liten ram, skärm på framhjulet.

tack

Post Reply