Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
User avatar
Eskiboi
Posts: 869
Joined: 28 Mar 2010 17:57
Location: Nkpng/Sthlm

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by Eskiboi » 08 Dec 2011 12:52

lugosi wrote:
Eskiboi wrote:Länk...
Finns ju som tur är bara en mercian på hela bukten också!
Nej men det är ju trots allt den första som kommer upp i sökningen...

1959 Mercian Track
The concept of time has been revised and improved...

User avatar
Streamliner
Posts: 536
Joined: 16 May 2010 18:12

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by Streamliner » 08 Dec 2011 21:02

2700 SEK cirka bjudet hittills, hm, men det är inte kul med en så stor buckla i ramen, synd, synd...
Loch Ness is Deep.

User avatar
Slangen
Posts: 346
Joined: 31 May 2009 08:09
Location: ENSKEDE
Contact:

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by Slangen » 09 Dec 2011 12:22

Hoppla här diskuteras min auktion, inte varit inne på ett tag. Det har verkligen gått troll i min första auktion på eBay. Först var det en som la bud över 1000 dollares, som sen drog tillbaka sitt bud. När jag undrade varför började han prata om att jag ändrat annonsen vilket jag inte gjort och gör man det syns det ju. Han är en känd cykelnerd från USA och jag kommer att rapportera hand bedrägliga beteende Jag har verkligen försökt beskriva skicket med detaljerade bilder och en tydlig bild på bucklan, samt beskrivit i texten vad Mercian sagt efter att ha sett bild på den. Nu är det en ny hets och den är uppe i över 1000 dollar igen.

Säger ni att ni inte kan se bilderna?

De är länkade från flickr, funkar för mig på tre olika datorer och på jobbet.

/O

User avatar
TJ Mackey
Posts: 750
Joined: 20 Apr 2010 17:39
Location: Gbg

Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by TJ Mackey » 09 Dec 2011 12:32

Bilderna funkade alldeles utmärkt. De gånger jag har kollat till auktionen i allafall. Det borde inte gå troll i den, kan man tycka.

User avatar
klasolsson
Posts: 3107
Joined: 09 Jul 2008 06:09
Location: Stockholm

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by klasolsson » 09 Dec 2011 13:01

Nu ser jag bilderna, men inte igår. I förrgår såg jag några. Skumt.

Lycka till med försäljningen!

Koyo
Posts: 829
Joined: 23 Oct 2011 19:50
Location: Sthlm

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by Koyo » 09 Dec 2011 18:28

Bilderna funkar för mig också, kanske var Flickr som hade problem förut? Mycket fin ram, och budet har ju passerat fyrsiffrigt nu. :)

User avatar
Streamliner
Posts: 536
Joined: 16 May 2010 18:12

Re: Specialbeställa ram hos Mercian UK?

Post by Streamliner » 09 Dec 2011 19:07

Slangen wrote:Hoppla här diskuteras min auktion, inte varit inne på ett tag. Det har verkligen gått troll i min första auktion på eBay. Först var det en som la bud över 1000 dollares, som sen drog tillbaka sitt bud. När jag undrade varför började han prata om att jag ändrat annonsen vilket jag inte gjort och gör man det syns det ju. Han är en känd cykelnerd från USA och jag kommer att rapportera hand bedrägliga beteende Jag har verkligen försökt beskriva skicket med detaljerade bilder och en tydlig bild på bucklan, samt beskrivit i texten vad Mercian sagt efter att ha sett bild på den. Nu är det en ny hets och den är uppe i över 1000 dollar igen.

Säger ni att ni inte kan se bilderna?

De är länkade från flickr, funkar för mig på tre olika datorer och på jobbet.

/O
Det funkar finfint med bilderna för mig också. Vill passa på att säga att du beskriver din ram helt superbra och väldigt detaljerat. Bilderna är väldigt bra och mjuka i kontrasten så att allt syns. Bättre kan det inte bli.

Jag hade definitivt försökt få till en affär med dig om inte bucklan varit där, jag är så pedantisk... men ramen är också lite för stor, 55 cm är mer lagom för mig.

Men det här var kul, hoppas den kommer till en bra ägare som förstår att uppskatta den.
Loch Ness is Deep.

Post Reply