VISA: Din/a växelcyklar.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Sweet. Dansk/Svensk stål battle
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Försvarar färgerna. Lackad i Belgien i Svenska färgerna i för Racerdepåns 20års jubileum. 1995.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Utsökt! Om man ska vara petig tycker jag att den hade mått bättre av en mer slim sadel.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Kan hålla med men tyckte Fåglumsadeln passade fint också.Rokkoko wrote:Utsökt! Om man ska vara petig tycker jag att den hade mått bättre av en mer slim sadel.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Väntar på en Bontrager Paradigm sadel och ett till RXL flaskställ. Kunde inte hålla mig från att provrulla den lite på gatan idag..
Ignorera den tillfälliga hipstervinkeln
VISA: Din/a växelcyklar.
Riktigt snygg Slowie! Synd bara att vevpartiet finns i helsvart.Slowie wrote:[img]hächinadone-dura-ace-di2-16458_1.jpg[/img]
Väntar på en Bontrager Paradigm sadel och ett till RXL flaskställ. Kunde inte hålla mig från att provrulla den lite på gatan idag..
Ignorera den tillfälliga hipstervinkeln
Vad tycker du om växlarna? Är det "värt" det?
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Slowie hur mkt väger den?
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Att köra Di2 känns riktigt bra! Idiotsäker montering, löjligt lätt justering och riktigt bra känsla.
Dock är det nog inte värt att köpa Dura-Ace Di2 då Ultegra Di2 räcker mer än väl!
Tycker att 7900 gruppen är den snyggaste gruppen någonsin, ville helt enkelt bara ha den!
Sist jag vägde den utan sadel så vägde den 6.3kg.
Får se vad den landar på sen med rätt sadel och ett till flaskställ!
Dock är det nog inte värt att köpa Dura-Ace Di2 då Ultegra Di2 räcker mer än väl!
Tycker att 7900 gruppen är den snyggaste gruppen någonsin, ville helt enkelt bara ha den!
Sist jag vägde den utan sadel så vägde den 6.3kg.
Får se vad den landar på sen med rätt sadel och ett till flaskställ!
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
riktigt fin! vad gick den på exkl hjul?
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Det har jag inte vågat ta reda på!ekdahl wrote:riktigt fin! vad gick den på exkl hjul?
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
hehe är nog bäst så, vilken ram blev det?Slowie wrote:Det har jag inte vågat ta reda på!ekdahl wrote:riktigt fin! vad gick den på exkl hjul?
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
FR322 med matt UD finnish i size 56.ekdahl wrote:hehe är nog bäst så, vilken ram blev det?Slowie wrote:Det har jag inte vågat ta reda på!ekdahl wrote:riktigt fin! vad gick den på exkl hjul?
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Slowie wrote:
Väntar på en Bontrager Paradigm sadel och ett till RXL flaskställ. Kunde inte hålla mig från att provrulla den lite på gatan idag..
Ignorera den tillfälliga hipstervinkeln
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Jäkla fin Slowie!
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Uppdatering på tidigare inlägg. (http://www.fixedgear.se/forum/viewtopic ... 02#p204002)
Jag fick lite mer detaljer från Wittson angående ramen. Pappa Vidmantas Zukauskas, själva byggmästaren, hade nu kollat på bilderna och ransakat sitt minne. Han kom fram till att den är byggd OEM åt Colnago runt 1997-98.
Mindaugas har skickat ett Wittson emblem i titan att sätta på ramen, även om det är lite fusk då ramen faktiskt medvetet byggdes OEM utan identifikation. Men vi var båda överens att det var OK. Då går ramen att härleda även om den skulle försvinna ur min ägo.
Last edited by Bompet on 03 Mar 2014 16:39, edited 3 times in total.