VISA: Din/a växelcyklar.
VISA: Din/a växelcyklar.
Viggen, ursäkta min okunskap men vad betyder den lappen?
VISA: Din/a växelcyklar.
Att den är testad på pavé betyder att ramen är bad ass! Den skall alltså tåla att cykla dag ut och dag in på de sämsta vägarna man kan tänka sig.
Att en cykel som kommer ifrån Belgien inte skulle klara detta skulle vara skamligt för alla inblandade.
Pavé!
Att en cykel som kommer ifrån Belgien inte skulle klara detta skulle vara skamligt för alla inblandade.
Pavé!
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Otto to the rescue!
Sen kommer Ridley, den gamla bilfälgslackaren, från just Flandern som har lejonet som vapen. Förknippas med alla vårklassiker och en jävla massa riiiiiktigt taskig kullersten precis som Otto beskrev.
Sen kommer Ridley, den gamla bilfälgslackaren, från just Flandern som har lejonet som vapen. Förknippas med alla vårklassiker och en jävla massa riiiiiktigt taskig kullersten precis som Otto beskrev.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Den var snyggare med rosa styrlinda. Annars ser det bra ut!
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Sjukt fet! Helt rätt. Once you go black you never go back...
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
+1fjonk wrote:Sjukt fet! Helt rätt. Once you go black you never go back...
Använd hjälm så slipper du besöka neurokirurgen, ortopeden är trevligare.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Skulle se bättre ut om du sköt bak sadel till korrekt position samt monterade en kortare stam om det är nu den du försöker nå? Eller har du korta lårben för din längd? Förmodar då att du kör med korta vevar typ 170mm vilket den då framåtskjutna sadelposition indikerar. Annars fin cykel.Indurain wrote:Motta, `92
Мясо это убийство
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Njjaa, du vet väl mina mått?, 182cm lång, 82cm långa ben, (jag kör med 175mm på alla mina vägramar, Patrick serra himself tyckte att jag skulle ha den längden),
ramen på bilden har ett 56cm långt toprör c-c, med en 120mm styrstamm, men jag tar med mig dina synpunkter...
ramen på bilden har ett 56cm långt toprör c-c, med en 120mm styrstamm, men jag tar med mig dina synpunkter...
Rule #242 - More is good ... all is better.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Ärligt talat, den där sadeln sitter väl inte så förbaskat långt fram? Ser ut att finnas en del justermån kvar framåt, att döma av det lilla av rälsen som syns. Mina sadlar är värre!
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Sadelstolpsfästet sitter i mitten av sadelrälsen, självklart
Rule #242 - More is good ... all is better.
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
cross-2013-pepp
in-house-moddade xtr mini-v bromsar och en jävligt dynamisk shimergo drivlina med lite sram. chorus vs. xtr/dura ace 8 delat.
lite fler bilder http://www.godspeedbicycles.se/cross3.htm
/Johan
in-house-moddade xtr mini-v bromsar och en jävligt dynamisk shimergo drivlina med lite sram. chorus vs. xtr/dura ace 8 delat.
lite fler bilder http://www.godspeedbicycles.se/cross3.htm
/Johan
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
Åhhå.
Den va allt bra fin Johan, stiligt moddat och lödat!
Lars: Däcken är Grand Bois Cyprés
Den va allt bra fin Johan, stiligt moddat och lödat!
Lars: Däcken är Grand Bois Cyprés
Re: VISA: Din/a växelcyklar.
^^ Wow! En av de snyggaste hojar jag sett! Egentillverkad?
Du har alltså kapat av armarna på bromsarna för att göra dem kortare? Fiffigt!
Du har alltså kapat av armarna på bromsarna för att göra dem kortare? Fiffigt!
Pflanzgarten stole my virginity