Hjälp av någon i Malmö?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
J2000E
Posts: 709
Joined: 01 Mar 2010 18:02

Hjälp av någon i Malmö?

Post by J2000E » 27 Jul 2015 13:06

I Malmö - centralt söder, står en cykel jag har möjlighet att köpa. Han vill att man hämtar upp den och vill inte skicka. Finns det någon här som mot ersättning kan hjälpa mig att plocka upp den och kanske även skicka den? Alternativt om denne någon har ärende upp till Stockholm - att ta med den? Ingen brådska när hojen väl är hämtad och "säkrad".

Som jag ser det behöver heller inte hela cykeln skickas eller tas med. Hjul, sadel, sadelstolpe, bakväxel och pedaler kan tas bort och behållas/kastas om det gör det hela enklare.

Jag betalar givetvis alla överenskomna utlägg och för tid och besvär. Om det handlar om någon som skall köra uppåt så är jag med och betalar på bensinen. Hojen kan även lämnas i Nyköpingstrakten om det passar bättre.

Hör av er per PM.
Mvh
JE
Grön våg för grå man...

User avatar
Wooria
Posts: 847
Joined: 12 Jan 2011 12:22
Location: Malmoe city!

Re: Hjälp av någon i Malmö?

Post by Wooria » 27 Jul 2015 22:57

J2000E wrote:I Malmö - centralt söder, står en cykel jag har möjlighet att köpa. Han vill att man hämtar upp den och vill inte skicka. Finns det någon här som mot ersättning kan hjälpa mig att plocka upp den och kanske även skicka den? Alternativt om denne någon har ärende upp till Stockholm - att ta med den? Ingen brådska när hojen väl är hämtad och "säkrad".

Som jag ser det behöver heller inte hela cykeln skickas eller tas med. Hjul, sadel, sadelstolpe, bakväxel och pedaler kan tas bort och behållas/kastas om det gör det hela enklare.

Jag betalar givetvis alla överenskomna utlägg och för tid och besvär. Om det handlar om någon som skall köra uppåt så är jag med och betalar på bensinen. Hojen kan även lämnas i Nyköpingstrakten om det passar bättre.

Hör av er per PM.
Mvh
JE
Hör av dig på 0737865237! Jag jobbar till 18 varje dag
Extreme music for extreme people!

J2000E
Posts: 709
Joined: 01 Mar 2010 18:02

Re: Hjälp av någon i Malmö?

Post by J2000E » 27 Jul 2015 23:19

Tack! Jag ringer tisdag.
Mvh
Grön våg för grå man...

User avatar
Slangen
Posts: 346
Joined: 31 May 2009 08:09
Location: ENSKEDE
Contact:

Hjälp av någon i Malmö?

Post by Slangen » 01 Aug 2015 15:28

Hämtar en scooter i Malmö om/inom några veckor., kan ta med cykeln om du vill.

Post Reply