Minst.Viggen wrote:Fem bra.
VISA DIN CYKEL !
- klasolsson
- Posts: 3107
- Joined: 09 Jul 2008 06:09
- Location: Stockholm
Re: VISA DIN CYKEL !
Re: VISA DIN CYKEL !
Min Genesis Day One Alfine 8
Last edited by ewssonaht on 15 Nov 2013 00:49, edited 1 time in total.
Re: VISA DIN CYKEL !
HELVETE vad grymt! deus ?
Last edited by j galland on 13 Nov 2013 20:55, edited 1 time in total.
Re: VISA DIN CYKEL !
Direkt in i hhsb-trådarna runt om på nätet.
Sick shit!
Sick shit!
Re: VISA DIN CYKEL !
Vad är det för ramstorlek på den och vet du ålder? Väldigt grym ram.Sönke wrote:Välkommen till familjen.
Мясо это убийство
Re: VISA DIN CYKEL !
Min Giro har inte varit i denna tråden så här kommer den. lvg byggd för långa pass.
Har även en 58° nitto stam och nitto stolpe samt riser. Kommer skaffa en till NJS ram fast med mer prålig lack. Väldigt bra geo för lvg cykling.
Har även en 58° nitto stam och nitto stolpe samt riser. Kommer skaffa en till NJS ram fast med mer prålig lack. Väldigt bra geo för lvg cykling.
Мясо это убийство
Re: VISA DIN CYKEL !
Det är deras M 57cm ctt. Ålder vet jag inget om.Ronny wrote:Vad är det för ramstorlek på den och vet du ålder? Väldigt grym ram.Sönke wrote:Välkommen till familjen.
Re: VISA DIN CYKEL !
Edit* La upp rätt cykel att jämföra med.Fixen wrote:Karateklubben wrote:
Upp med skott på den så vi kan jämföra!
Kan någon av er som kan finska översätta bildtexten nedan?
Jag får detta vid translate.
Så innebär det att det var time trials som hade lättast rör och de övriga låg på 2000?The lightest frame piping has the track record in trials intended to record series with a weight of only 1610 gr
The vast majority of the actual racing bicycle referred to in the series varies 2000gr on both sides.
Min hoj väger 100 gram än den blåa på katalogbilden.
Re: VISA DIN CYKEL !
Temporamar om du på bana eller lvg byggdes ofta i lätta rör medan sprintramar fick tyngre/grövre rör. Som alltid finns det variationer på dessa teman.Fixen wrote:Edit* La upp rätt cykel att jämföra med.Fixen wrote:Karateklubben wrote:
Upp med skott på den så vi kan jämföra!
Kan någon av er som kan finska översätta bildtexten nedan?
Jag får detta vid translate.
Så innebär det att det var time trials som hade lättast rör och de övriga låg på 2000?The lightest frame piping has the track record in trials intended to record series with a weight of only 1610 gr
The vast majority of the actual racing bicycle referred to in the series varies 2000gr on both sides.
Min hoj väger 100 gram än den blåa på katalogbilden.
Мясо это убийство
Re: VISA DIN CYKEL !
IMG_3822-1 by bikes4fun12, on Flickr
IMG_3825-1 by bikes4fun12, on Flickr
IMG_3829 by bikes4fun12, on Flickr
VISA DIN CYKEL !
Fina. Men du måste ha en extremt hög kadens på den blåa med tanke på utväxlingen, eller?
Re: Re: VISA DIN CYKEL !
Eller låg hastighet?matsa wrote:Fina. Men du måste ha en extremt hög kadens på den blåa med tanke på utväxlingen, eller?
K: sadelstolpe silver utan setback 27,2
K: sadelstolpklämma silver 31,8
K: bangaffel 1", muffat stål eller kolfiber
http://velospace.org/user/71128
K: sadelstolpklämma silver 31,8
K: bangaffel 1", muffat stål eller kolfiber
http://velospace.org/user/71128
Re: VISA DIN CYKEL !
Ja det stämmer, 34/15! En annan vev med större klinga är på väg....