Freight väskor

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
backspinsimo
Posts: 222
Joined: 08 Mar 2010 13:30
Location: Stockholm Sweden
Contact:

Freight väskor

Post by backspinsimo » 21 Dec 2013 00:13

Hej, pga Pejo ska ha en väska ska jag göra en beställning från Freight. Det brukar ta en månad minst att få en väska från dem då de syr dem per hand efter önskemål. Är det nån som vill haka på maila mig så fort som möjligt så har ni väskan i slutet på januari. Förskottsbetalning gäller dock. Freight kommer att sponsra ECMC 2014 och kommer att vara i Stockholm då så ni får träffa Travis och Breanna som är människorna bakom Freight!
:: http://www.bavabici.com ::

Chris King - White Industries - Mission Workshop - DZR shoes - CINELLI - ESI Grips - Fendor Bendor - FREIGHT - MKS - Fyxation - Paul Components Engineering - Phil Wood - BLB - Kashimax - Nitto ... you name it!

Tjejn
Posts: 95
Joined: 29 Mar 2011 14:29
Location: Nacka

Re: Freight väskor

Post by Tjejn » 21 Dec 2013 19:05

Vi är ett gäng på ASA som är sugna på nya väskor. Vad blir priset på en Rolltop Messenger Large?

User avatar
karlarson
Posts: 604
Joined: 18 Sep 2010 13:52
Location: Söder/11822

Re: Freight väskor

Post by karlarson » 21 Dec 2013 19:33

Tjejn wrote:Vi är ett gäng på ASA som är sugna på nya väskor. Vad blir priset på en Rolltop Messenger Large?
Hoppas Simona inte har något emot att jag svarar åt henne, men 2800:- (om jag inte missminner mig?)
och då är dom i Sverige i slutet av Januari.

kan även passa på att pusha för att det är en kunglig jävla väska för alla typer av tillfällen, än att bara använda den i jobbet!
SONS OF SATAN . Fista Stockholm

User avatar
backspinsimo
Posts: 222
Joined: 08 Mar 2010 13:30
Location: Stockholm Sweden
Contact:

Re: Freight väskor

Post by backspinsimo » 24 Dec 2013 21:41

Tack Kalle helt rätt! eftersom inget händer under jul så går beställning iväg i mellandagarna. Ring om ni vill haka på! 0731833737
:: http://www.bavabici.com ::

Chris King - White Industries - Mission Workshop - DZR shoes - CINELLI - ESI Grips - Fendor Bendor - FREIGHT - MKS - Fyxation - Paul Components Engineering - Phil Wood - BLB - Kashimax - Nitto ... you name it!

User avatar
backspinsimo
Posts: 222
Joined: 08 Mar 2010 13:30
Location: Stockholm Sweden
Contact:

Re: Freight väskor

Post by backspinsimo » 17 Feb 2014 20:01

Just nu finns en rolltop messenger large i lager, helt svart med mörk röd insida, priset är 3000sek tack vare sköna importskatter i sverigeplus underbara moms. I vanliga fall tar det 3-4 v att få hit en. shop.bavabici.com/product/freight-baggage-roll-top-large-black
:: http://www.bavabici.com ::

Chris King - White Industries - Mission Workshop - DZR shoes - CINELLI - ESI Grips - Fendor Bendor - FREIGHT - MKS - Fyxation - Paul Components Engineering - Phil Wood - BLB - Kashimax - Nitto ... you name it!

User avatar
unk
Posts: 206
Joined: 13 Jun 2011 10:31
Location: sthlm.164

Re: Freight väskor

Post by unk » 02 Mar 2014 23:13

Tack Simona! :)

Jag fick ta del av den sista väskan (Rolltop Messenger Large) i Bavabichi lager. Jag vill mest bara uppdatera posten och meddela att det är den bästa väskan jag någonsin haft. Sitter riktigt skönt och man kan lasta i barn, djur och plattor med t.ex. öl. En riktigt stor/bra väska helt enkelt.
Påminner/inspirerad av Mission Workshop 'vandal', denna är dock snäppet större, då den har mindre begränsning på höjden. Den är väldigt fin och handsydd.

(Referens)

User avatar
backspinsimo
Posts: 222
Joined: 08 Mar 2010 13:30
Location: Stockholm Sweden
Contact:

Re: Freight väskor

Post by backspinsimo » 06 Mar 2014 15:04

Tack själv! Glad att väskan fick en bra ägare ;) Till de andra som vill ha hör av er, jag beställer då och då och vill man ha speciella färgkombinationer kan det ta upp till 5-6 veckor så dags att tänka på saken inför sommaren! (dessutom sponsra Freight ECMC så vi gillar dem skarpt!)
:: http://www.bavabici.com ::

Chris King - White Industries - Mission Workshop - DZR shoes - CINELLI - ESI Grips - Fendor Bendor - FREIGHT - MKS - Fyxation - Paul Components Engineering - Phil Wood - BLB - Kashimax - Nitto ... you name it!

Post Reply