Lokal à la Fista Stockholm

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Tjufix
Posts: 2
Joined: 08 Aug 2013 15:13

Lokal à la Fista Stockholm

Post by Tjufix » 08 Aug 2013 15:17

Tjena,

Eftersom jag under en period hade min bil i samma garage som gänget i Fista Stockholm har sin verkstad (?) i tänkte jag slänga ut frågan till någon av dem eller någon annan här på forumet.

Är på jakt efter en liknande lokal i ett dock helt annat syfte. Har jagat ett tag men inte hittat riktigt. Så om någon här vet hur man kommer i kontakt med personer som hur ut lite större lokaler i garage eller liknande så skulle jag gladeligen mottaga samtliga tips, allt är av intresse!

Tack för hjälpen!


User avatar
wastegård
Posts: 874
Joined: 29 Aug 2011 14:53
Location: Stockholm, SOS
Contact:

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by wastegård » 08 Aug 2013 18:36

Vår lokal fick vi igenom en bekant till oss som bodde i huset.

Tjufix
Posts: 2
Joined: 08 Aug 2013 15:13

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by Tjufix » 09 Aug 2013 07:19

Tack ArvidSvensson men blocket.se verkar tyvärr inte vara rätt forum riktigt.

Jag tror att precis som Wastegård måste man ha lite flyt och känna någon eller liknande som känner till en lokal som står ledig/kommer bli ledig!


Kj
Posts: 383
Joined: 08 Apr 2010 07:02
Location: STHLM - Kungsholmen

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by Kj » 09 Aug 2013 07:44

Tjufix wrote:Tjena,

Eftersom jag under en period hade min bil i samma garage som gänget i Fista Stockholm har sin verkstad (?) i tänkte jag slänga ut frågan till någon av dem eller någon annan här på forumet.

Är på jakt efter en liknande lokal i ett dock helt annat syfte. Har jagat ett tag men inte hittat riktigt. Så om någon här vet hur man kommer i kontakt med personer som hur ut lite större lokaler i garage eller liknande så skulle jag gladeligen mottaga samtliga tips, allt är av intresse!

Tack för hjälpen!
Vad är det för typ av lokal du söker? storlek kvm?, läge?

User avatar
Lars Grov
Posts: 495
Joined: 04 Apr 2011 18:23
Location: Stockholm

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by Lars Grov » 09 Aug 2013 08:16

Tycker att man titt som tätt ser bostadsrättsföreningar som hyr ut diverse källarlokaler. Senast igår svischade jag förbi en skylt på Hägerstensvägen där det stod "Lokal uthyres".
Lick my decals off, baby

ana
Posts: 581
Joined: 26 Apr 2010 17:14

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by ana » 09 Aug 2013 08:23

Vi har en lokal i vår brf som vi kommer annonsera ut på blocket, och jag har sett väldigt många lokaler annonserade just där, så det är nog rätt. Men dyrt...

20kvm, Gamla Enskede om någon är intresserad. :P

User avatar
ArvidSvensson
Posts: 3244
Joined: 08 Nov 2007 20:20
Location: Stockholm
Contact:

Lokal à la Fista Stockholm

Post by ArvidSvensson » 09 Aug 2013 10:27

Ta ett varv i ditt område och spana på garageportar efter "plats uthyres". Du vill inte ha en p-plats men titt som tätt har de flera utrymmen de inte trodde att någon vill hyra. Kallring lite. Kolla intilliggande bostadsrättsföreningar också.

Ben
Posts: 5
Joined: 26 Jun 2015 06:09

Re: Lokal à la Fista Stockholm

Post by Ben » 28 Jun 2015 17:24

Vi är några som har en cykelmek/hobbylokal i Farsta på 90 m^3, hittade den på blocket. Hyr av en brf.

Vi är för övrigt intresserade av att dela den med fler, så om intresse finns får ni gärna höra av er.

Post Reply