Allicatto Di Malmø

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
Otto
Posts: 2416
Joined: 08 Nov 2007 20:05
Location: Göteborg
Contact:

Post by Otto » 03 Dec 2008 16:24

Ja, Otto ingår i KCR/GBG-klungan och skriver upp mig för sängplats.
Peppen är stor!

User avatar
Martin B
Posts: 119
Joined: 11 Feb 2008 20:09
Location: Malmö
Contact:

Post by Martin B » 03 Dec 2008 16:28

Det här verkar vara vad SMHI kan erbjuda:


Image

User avatar
snarkus
Posts: 941
Joined: 06 Apr 2008 10:54
Location: Malmø

Post by snarkus » 03 Dec 2008 16:32

Martin B wrote:Det här verkar vara vad SMHI kan erbjuda:


Image
Kolla helst inte DMI.

User avatar
olebole
Posts: 1952
Joined: 26 Apr 2008 12:56
Location: MALMØ
Contact:

Post by olebole » 03 Dec 2008 16:36

snarkus wrote:
Martin B wrote:Det här verkar vara vad SMHI kan erbjuda:


Image
Kolla helst inte DMI.
Den här då?

http://servlet.dmi.dk/byvejr/servlet/by ... bel=dag2_6


User avatar
snarkus
Posts: 941
Joined: 06 Apr 2008 10:54
Location: Malmø

Post by snarkus » 03 Dec 2008 18:16

olebole wrote:
snarkus wrote:
Martin B wrote:Det här verkar vara vad SMHI kan erbjuda:


Image
Kolla helst inte DMI.
Den här då?

http://servlet.dmi.dk/byvejr/servlet/by ... bel=dag2_6
Den var ju bra! Storkopenhamn skulle fa en halv mm nederbord. Men vada, har nere ar ddet ju bara manna som faller fran skyarna.

User avatar
snarkus
Posts: 941
Joined: 06 Apr 2008 10:54
Location: Malmø

Post by snarkus » 03 Dec 2008 18:29

Jag kan erbjuda 2 sovplatser + kanske nagon mer om man tar med egen madrass eller blir full nog att sova pladask pa golvet. PMa for telefonnummer. Haken ar att jag tanker ga ut och dricka och dansa pa fredag kvall, sa om man hatar att ha roligt sa gar det bra att sova pa centralen tills typ 2 nar jag vinglar hem.

hejdå

Post by hejdå » 03 Dec 2008 18:59

Image
Image
I min soffa står nu förstapriset, vinnaren av den här alleycatten kommer glad i hågen kunna gå hem med en splitter ny stålram för veldombruk.

På boende fronten så kan pista malmø här med erbjuda 2 platser hos snarkus 1 hos MartinB (bokad av Martin B från sthlm) 1 plats + luftmadrass hos jon (jag har tre stycken luxusmadrassen från jysk att slänga in i potten) och slutligen har jag en soffplats över i lägenheten jag lånar över helgen. Allt som allt så är det alltså 5 stk lediga sängplatser som i ögonblicket står till förfogande.

Om någon undrar vad dom ska göra på fredagskvällen så kommer det ut mer info om detta imorgon torsdag, vi kan dock erbjuda vissa sällskapliga aktiviteter för dom som känner sig ensamma och vilsna i malmö-natten. Förvänta er: "öl å lokal" och "footdown på fyllan". Tid & plats kommer som sagt imorgon!

Det här ser ju ut att bli hur bra som helst! Härliga tider!

User avatar
olebole
Posts: 1952
Joined: 26 Apr 2008 12:56
Location: MALMØ
Contact:

Post by olebole » 04 Dec 2008 02:30

SimonBusk wrote: I min soffa står nu förstapriset, vinnaren av den här alleycatten kommer glad i hågen kunna gå hem med en splitter ny stålram för veldombruk.

På boende fronten så kan pista malmø här med erbjuda 2 platser hos snarkus 1 hos MartinB (bokad av Martin B från sthlm) 1 plats + luftmadrass hos jon (jag har tre stycken luxusmadrassen från jysk att slänga in i potten) och slutligen har jag en soffplats över i lägenheten jag lånar över helgen. Allt som allt så är det alltså 5 stk lediga sängplatser som i ögonblicket står till förfogande.

Om någon undrar vad dom ska göra på fredagskvällen så kommer det ut mer info om detta imorgon torsdag, vi kan dock erbjuda vissa sällskapliga aktiviteter för dom som känner sig ensamma och vilsna i malmö-natten. Förvänta er: "öl å lokal" och "footdown på fyllan". Tid & plats kommer som sagt imorgon!

Det här ser ju ut att bli hur bra som helst! Härliga tider!

Jag har också en sovplats! Både fre och lör inte bara lördag som jag sa. Kan nog styra upp madrass istället för minisoffan

User avatar
boon
Posts: 2250
Joined: 07 Jul 2008 21:30
Location: sthlm
Contact:

Post by boon » 04 Dec 2008 10:14

Pista Malmö får akta sig i helgen.
Image
http://www.boonphotography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boonphotography.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/boondking/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/boonphotograhy" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
christofer
Posts: 72
Joined: 03 Mar 2008 23:02
Location: MALMØ
Contact:

Post by christofer » 04 Dec 2008 10:43

Det finns sovplatser hos mig också. Men då måste man skeda med Pista Malmös favorit stockholmare.

Boon: Bring it on! Pista Malmö räds varken Stockholmare, Göteborgare eller fulla Danskar. Vi har lungorna fyllda av Ukrainsk tjära & benen spänstigt fyllda med tysk smuggelöl.

hejdå

Post by hejdå » 05 Dec 2008 00:29

Image

FÖRSTA LASTET MED LÅNGVÄGA GÄSTER HAR REDAN RULLAT IN, IMORGON KOMMER FLER! JAG OCH CHRISTOFFER TÄNKTE VÄLKOMNA ER TILL SÖDERN MED LITE ANT-TRÄNING + FOOTDOWN! JAG KOMMER STRESSA SOM ETT AS PÅ FEL SIDA SUNDET MEN RÄKNAR MED ATT VARA I MALMÖ VID HALV NIO TIDEN. RING PÅ MIN MOBIL 004531396291 SÅ STYR VI UPP EN TREVLIG CYKELFÖRFEST!

User avatar
TalliDan
Posts: 408
Joined: 02 Oct 2008 09:54
Location: Malmö

Sängplats...

Post by TalliDan » 05 Dec 2008 00:51

bara en liten förfrågan. Tror ni att en liten stackars lundabo (och dessutom newbie) kan få plats på en madrass i Malmö? Vill inget hellre än o cykla katt o delta i festligheterna på kvällen, men att skippa festen för att cykla tillbaka till Lund känns inte lockande... Tror ni att det finns hjälp att få?
Hoppas hoppas...

Dan

User avatar
Martin B
Posts: 119
Joined: 11 Feb 2008 20:09
Location: Malmö
Contact:

Post by Martin B » 05 Dec 2008 00:53

Det ordnar sig på nåt sätt!

hejdå

Post by hejdå » 05 Dec 2008 00:53

Dan du är mer än välkommen att slagga på soffa/madrass/golv! Finns det hjärterum så finns det som sagt plats! Jag har en lista på lediga sovplatser och den är inte full. Kul att du kommer!

User avatar
christofer
Posts: 72
Joined: 03 Mar 2008 23:02
Location: MALMØ
Contact:

Post by christofer » 05 Dec 2008 00:58

Klart det finns plats på soffor! Du får sova antingen på en röd sammetssoffa eller jämte Aron ->http://www.pistamalmoe.org/2008/12/katt ... mment-1084

User avatar
TalliDan
Posts: 408
Joined: 02 Oct 2008 09:54
Location: Malmö

Post by TalliDan » 05 Dec 2008 01:00

Hepa! Det var snabba puckar...
Gör ni inte heller ngt annat än sitter framför datorn?

User avatar
olebole
Posts: 1952
Joined: 26 Apr 2008 12:56
Location: MALMØ
Contact:

Post by olebole » 05 Dec 2008 01:03

Jag har också plats fortfarande så det ska inte vara några problem alls... klart du ska vara med på festligheter!


Edit: LURKERS MALMØ är våran mest aktiva falang!

User avatar
Jonas414
Posts: 554
Joined: 15 Mar 2008 23:10
Location: 414 GBG

Post by Jonas414 » 05 Dec 2008 01:21

sitter här och är jävligt avundsjuk på alla som ska ner till malmö i helgen...varför ska allt kosta pengar och vara så krångligt....jag är en millimeter från att sälja mina 2 och en halv hoj + alla mina cykelprylar...ska börja bygga flask-skepp istället...så ge mig ett paketbud, för det säljs bara i paket..... :cry:

hejdå

Post by hejdå » 05 Dec 2008 01:29

johndoe wrote:sitter här och är jävligt avundsjuk på alla som ska ner till malmö i helgen...varför ska allt kosta pengar och vara så krångligt....jag är en millimeter från att sälja mina 2 och en halv hoj + alla mina cykelprylar...ska börja bygga flask-skepp istället...så ge mig ett paketbud, för det säljs bara i paket..... :cry:
Jonas, vi snackar alltså om 1 st växlat monster i form av en de rosa & 1 st alumonster i form av en ridley oval + en halv vinterbeater? Samt en jävla massa extrprylar? Jag ger dig 10.000 rakt av, det är ett skambud. Men då får du i alla fall pengar nog att flyga ner till malmö och bo på lyxhotell i helgen!

Post Reply