Erfarenheter av Vision sprint TGS ram

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
jonasd
Posts: 52
Joined: 20 Dec 2007 22:02
Location: Sthlm
Contact:

Erfarenheter av Vision sprint TGS ram

Post by jonasd » 16 Oct 2008 08:44

Tjena är på väg ned till Malmö och ev köpenhamn i helgen. har varit sugen på en Vision ram (dansk ram) ett tag och undrar om det är ngn här på forumet som har ngn erfarenhet av ramen?
En skuld kan gäldas men skam består

hejdå

Post by hejdå » 16 Oct 2008 09:44

ska du över sundet i helgen så anbefaeler jag staerkt at du följer med på alleycat! kommer bli sjukt roligt!

kalis
Posts: 297
Joined: 28 Jan 2008 22:22
Location: Stockholm
Contact:

Post by kalis » 16 Oct 2008 10:16

Scand kör på en och verkar trivas ganska bra! Stefan, fyll på här nu, sitt inte och jobba...

/* kalis */
.:: Infixiecated ::. твёрдыйступица велосипедист

User avatar
jonasd
Posts: 52
Joined: 20 Dec 2007 22:02
Location: Sthlm
Contact:

Post by jonasd » 16 Oct 2008 10:49

SimonBusk wrote:ska du över sundet i helgen så anbefaeler jag staerkt at du följer med på alleycat! kommer bli sjukt roligt!
Hade vart trevligt men jag ska hälsa på min syster i malmö över helgen och har mitt barn med så det finns ingen tid över till att cykla vilse i köpenhamn. däremot finns det till att köpa ram.
En skuld kan gäldas men skam består

hejdå

Post by hejdå » 16 Oct 2008 11:12

appelwaste wrote:
SimonBusk wrote:ska du över sundet i helgen så anbefaeler jag staerkt at du följer med på alleycat! kommer bli sjukt roligt!
Hade vart trevligt men jag ska hälsa på min syster i malmö över helgen och har mitt barn med så det finns ingen tid över till att cykla vilse i köpenhamn. däremot finns det till att köpa ram.
Aja, jag har faktiskt gått och funderat på en vision ram jag med. man ser ju många här i stan och dom verkar vara bra. Nåja, vi är i alla fall ett stort gäng härifrån som ska cykla katt här i stan, får du lust till lite cykel-snack och en fika när du är i den danska huvudstaden så har jag en mjuk soffa och kaffe från etiopien!

User avatar
jonasd
Posts: 52
Joined: 20 Dec 2007 22:02
Location: Sthlm
Contact:

Post by jonasd » 16 Oct 2008 12:33

Simonbusk wrote Aja, jag har faktiskt gått och funderat på en vision ram jag med. man ser ju många här i stan och dom verkar vara bra. Nåja, vi är i alla fall ett stort gäng härifrån som ska cykla katt här i stan, får du lust till lite cykel-snack och en fika när du är i den danska huvudstaden så har jag en mjuk soffa och kaffe från etiopien![/quote]

Tack för inbjudan! får väl spana efter katterna och snacka lite om jag ser ngn.
En skuld kan gäldas men skam består

pista-primorska
Posts: 340
Joined: 08 Oct 2008 02:59
Location: Sundets blåshål..

Post by pista-primorska » 16 Oct 2008 12:46

Hade en treväxlad alu hoj av det märket för ett gäng med år sedan. Körde sjukt jäkla bra. Alltså, kan inte säga mycket om deras ramar, men jag kan säga att jag har stort förtroende för varumärket. eller nått i den stilen.

scand
Posts: 886
Joined: 18 Dec 2007 08:43
Location: Årsta STHLM

Post by scand » 16 Oct 2008 18:21

Jag har en och är riktigt nöjd, klart trevlig ram! Kör med alu gaffeln men skulle kanske föredra att ha en kokos gaffel för att minska vibrationerna i handlederna lite.
Vision logan och färgen kanske inte är så där jätte sexig, men det funkar, den ser man inte så mycket av när man hojar på den. :D
Jag säger, köp!

/STEFAN

User avatar
vader
Posts: 87
Joined: 08 Jan 2008 09:26
Location: Sthlm

Post by vader » 16 Oct 2008 18:23

Do it.........
Du vet att du vill!

Post Reply